31.03.18

otisk

jsou věci, o kterých se špatně mluví, špatně píše, věci, co se špatně přiznávají a taky - už vůbec nevím, co si myslet, ale doufám, že mě zase spasí jaro, nebo tak
něco
možná!

V únoru jsem viděla King Krula, Baby Blue je o obloze.
Zkouším prázdná místa zaplnit povinnostmi, zkouším se zbavovat tolika vnitřních věcí, ale příliš to nejde. Taky asi brzy udělám zásadní rozhodnutí, i když vím, že vše r o z l o ž í na kousky, ale asi si nemohu pomoct. Dojímám se na koncertech, překvapivě dobře se konfrontuju s minulostí a v hlavě mám víno nějak moc často.

Srdce mě bolí a já dokážu mluvit už jen v hádankách, i sama k sobě.
(ale! přeji krásné jaro. duben bude pozoruhodný a začíná už zítra, o květnu ani nemluvím..)



(tohle je skvělé, hlavně v noci)
// // //

3 komentáře:

  1. Víno je nápoj života. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju všechny tvé songy (I.P.Pavlova krása nesmírná, od té doby kdy jsem to slyšela v mixu, jsem si to pouštěla tak dva dny po večerech pořád dokola <3).
    Taky věřím, že na jaře to bude lepší. /Must be!/

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní10/5/18 12:43

    tvoje slova, Lucie <3

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova