14.04.14

ódauðleika

(prý je to nesmrtelnost islandsky, chci se naučit spousty slov jen tak pro radost, jen škoda, že nevěřím internetu)
Zobrazila jsem odloučení pomocí výstřižků ze starých časopisů, tak nějak cítím ty časy, kdy od sebe násilně odtrháváme rty a vzdalujeme se.
V sobotu byl moc milý den plný pampelišek, kamenů (co tvoří krásné jednoduché ač složité prostory), kouzelnosti B. a H. (je to taková křehká dívka a moc krásně se fotí, ráda poznávám nové lidi)
Je skvělé mít takovou kamarádku jako je B.! Ráda někoho oslovuji sedmikrásko. Těším se, až budeme v létě sedět spolu v parku a mít květinovou náladu.

Prázdniny budou krásné. Letní také, ale i ty velikonoční. Těším se, až se s mým jelínkem ztratíme do lesů, já budu laňkou či kolouškem. Chci jít jak nejdál to jde. Snad někam vylézt a cítit se osvobozená od starostí dole. Snad se prostě jen tak procházet a povídat si (už mu chci konečně povyprávět o pařížském metru). Nebo mlčet. Krásně mlčet. jak to spolu umíme.

květiny všem, objetí Barborce a polibky Jedinému.


6 komentářů:

  1. nejhezčí animace, já si občas nakoupím staré časopisy a pak je mi líto do nich střihat.

    OdpovědětVymazat
  2. ten gif je soo krásny prenádherný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělej gif. Takovýhle myšlení bych chtěla vlastnit.

    OdpovědětVymazat
  4. ta animace je geniální...nechápu,jak Tě to mohlo napadnout...je to fantastické prostě ♥

    OdpovědětVymazat
  5. cool! poslední dobou mě taky chytlo stříhání, ale i to dokážu pokazit. :D

    OdpovědětVymazat
  6. rozesmál mě ten orlí nos od paní, když byl vystřižený ten od pána! .D .)

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova