24.11.13

chci být zase tam kde se dveře špatně rozeznávají od zdí

Proč se mi chce pořád plakat, i když nemám důvod?
je to zvláštní a omlouvám se za to
a taky za to že neodepisuji včas. na dopisy a zprávy.

Chci se zase stočit do klubíčka a přečkat tak do čtvrtka (tento týden bude čtvrtek novým pátkem!) a aby sníh letos vůbec nepřišel, možná jen na Vánoce. Ta jedna jediná vůně se mi zachycuje do vlasů a cesty vlakem utíkají rychleji a rychleji.

děkuji

6 komentářů:

  1. Někdy je lepší plakat než to držet v sobě... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. bezdůvodné pláče jsou součástí každého odjezdu

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy je fajn si jen poplakat, ač třeba bezdůvodně..:)
    A sníh taky nechci,

    OdpovědětVymazat
  4. Já se na sníh těším, připadám si potom líp. Bezdůvodný pláč zažívám stále, ale ono to všechno ke všemu patří.

    OdpovědětVymazat
  5. slzy jsou osvobozující. ale už mě začíná srát, jak mám pořád mokrý polštář. prázdno

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova