10.12.13

nevím!

sněžilo. první krásný sníh, protože byl tam na nejmilejším místě. Máte radost ze sněhu? 
Dny jsou moc krátké a všechno jakoby se dělo v takovém oparu a já nestíhala vše pořádně sledovat. Utíká to rychle, občas se to zpomalí. Občas se to zpomalí opravdu moc. Ale stejně se ani nenadějeme a budeme na dnešek vzpomínat se slovy "jaké to bylo před lety".


Taková rána míváme s milým. Krásně sněžilo. Poprvé a ne naposled.

17 komentářů:

  1. vy ste najzlatšííí <3

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné video! Má úžasnou, moc milou atmosféru!

    OdpovědětVymazat
  3. Neee,nemám ráda sníh...doufám,že tu bude tak max.na jeden den,abych si udělala foto.:D

    OdpovědětVymazat
  4. ja som odporca snehu :D ten pes vo videu je superkjút

    OdpovědětVymazat
  5. to video je úžasné!:) a moc vám závidím, že takhle spolu můžete ráno být, já mám přítele bohužel 300km daleko:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vlastně také, 300 kilometrů. :)
      jinak děkuji všem, i když pochvaly za video vlastně snad skoro vůbec nepatří mně.

      Vymazat
  6. To video je krááásne! :) a sneh milujem, nech už je.♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak moc nádherné video.Taky chci mít taková rána.Jednou.Musí to být tak boží.

    OdpovědětVymazat
  8. o muj boze to je nadherne, tak naadherne

    OdpovědětVymazat
  9. PŘEKRÁSNÝ VIDEO. Někdy mě mrzí, že nic takovýho nemám) jako ty rána s klukem a tak

    OdpovědětVymazat
  10. jsem moc ráda, děkuji ti
    ta káva vypadá jako vesmír

    OdpovědětVymazat
  11. miluju sníh a ten první mi vždycky výrazně zlepší den, měli sme zrovna angličtinu a náš angličtinář nám zhasnul a jenom sme všichni tiše pozorovali padající sníh,bylo to neuvěřitelně kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
  12. U nás nesněží. Tak doufám, že se ráno vzbudím a budu mít výhled na zasněžený domy.
    To video je smutný a veselý zároveň, chci mít také takové rána.

    OdpovědětVymazat
  13. neskutečně přenádherně superskvěle úžasné, to video :OOOO
    závidím ti :( je to nádherný

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný videjo!:) Musíte mít pohádková rána!:)

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova