30.12.15

koloušci

Už opravdu budu muset vytáhnout ten deník s krásnými černými deskami a začít si zapisovat momenty, které už mi teď přijdou tak vzdálené, ač mě hřály (nebo studily) ještě před pár dny.
Byla jsem na skvělé výstavě a objevila jsem nový krásný druh samoty. Zkuste jít někdy do galerie a nechte do sebe proudit inspiraci a stůjte u každého díla jak dlouho chcete (a klidně to i přežeňte).
Zítra ty dny s patnáctkou v letopočtu utopím ve víně a zachumlám do tepla milých duší a už se k většině z nich nebudu vracet (není čas se ohlížet na sevřená nitra a zklamání). Nechám si v sobě jen (znovu)nalezená přátelství, výlety a chvilky, kdy jsem si přála, abych mohla Být navždy.

ještě chvíli budu moci dýchat a pak začne (asi, možná) ten nejšílenější rok
ať je k vám co nejvlídnější x


děkuji za všechna Krásná slova, která jste mi letos věnovali

7 komentářů:

  1. Tak příjemný blog a krásné fotky. Jsi vážně šikovná.
    http://www.casprodva.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. neuvěřitelně uklidňující čtení.
    třeba bude tento rok lepší, než si myslíme. budem v to doufat?

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekné fotky, také umelecké :)

    P.S: Chcela by som ťa poprosiť, či by si sa nepozrela na blog mojej sesternici http://partofnicol.blogspot.sk/ je to začínajúca blogerka a veľmi by sa tvojej návšteve, komentáru potešila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rok 2016 může být jenom lepší a lepší, věřím v to (a tajně doufám, že to vím!).

    OdpovědětVymazat
  5. very good blog, beautiful photos, wonderful inspiration! I will follow you with pleasure :)

    OdpovědětVymazat
  6. I like the climate of these pictures!

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova