08.04.14

Upletu si věneček!

ta písnička je pro mě krásou už pár let, vždycky se k ní tak ráda vracím

Víte, zase je všude spousta pampelišek. A sedmikrásek! To jsou snad nejhezčí květiny. Opravdu. Občas je mi líto je trhat (na věnečky nebo pro radost na stůl do vody)

Toužím po cestování, takovém tom dalekém. Společně nekonečně. Stále si představuji studené moře a pláž v Haagu a jaké by to bylo teď, s propletenými prsty a teplem náruče. Také toužím po dlouhých procházkách, po chození na boso v trávě, po polibcích na vysokých kopcích (a na mé louce, kde jsem si tolik představovala jaké by to bylo být tam spolu), po piknicích v příjemných parcích bez lidí a dnech co mají více než jen 24 hodin.
(Milovaný mě umí tak nádherně zachytit)

12 komentářů:

  1. Vždy, když kvetou pampelišky, mám chuť si plést věnečky pokaždé, když vyjdu ven, třeba i cestou do školy. Škoda, že vydrží být krásné jen krátce.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne píšeš a tie fotky sú sú úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já vás prostě miluju! (Někdy se musíme zas sejít; nejlíp všichni a já bych se kochala vaší láskou, to by bylo krásné.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, to je krásné! (ano prosím! to zní mile)

      a děkuji všem za líbezná slova chvály, mám vás ráda

      Vymazat
    2. Tak navrhuju léto! :)

      Vymazat
  4. Tak to je nádhera! Super nápady, fotky i prostředí, prostě bomba!:)

    OdpovědětVymazat
  5. nejradši mám vylisované květiny.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to já pampelišky a sedmikrásky moc nemusím, ale miluju tulipány:-)
    fotky jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  7. Jedno slovo - kúzelné :)

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky :) ! tá s lietadielkami je top. a krásny blog btw :)

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova