12.11.13

Out on the sea we'd be forgiven

 Čas hrozně letí. Říkají to všichni a pořád. Já si to víc a víc uvědomuji. Zdá se, že je všechno pořád stejné, ale stačí se jen ohlédnout zpět, abyste viděli, jak se vše úplně změnilo. Vztahy, radosti, místa.
Před rokem jsem byla na Beach House, je to zvláštní. Tenkrát to bylo vše magické a taky jsem se moc těšila.
Těšívám se na věci méně. Poslední dobou je téměř vše hodně prázdné.
Do koho vrazím ve čtvrtek v MeetFactory na Crystal Fighters?

Pořád platí to, že s přeji jít s Victorií Legrand na čaj a sušenky a prohrábnout jí vlasy.

(fotka stará a fotka ještě starší)

4 komentáře:

  1. No jo, zrovna včera jsem si uvědomila, že před dvěma lety jsem byla úplně jinde a zdá se to jako deset let... Divný.

    OdpovědětVymazat
  2. teraz , keď tak premýšľam, čo sa stalo pred rokom. asi som sa nezmenila. a stále robím tie isté chyby.
    tá druhá fotka má v sebe čaro. chcela by som tam byť.

    OdpovědětVymazat
  3. čas až príliš uteká a čím sme starší tým bude rýchlejšie... :/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to tu moc hezký!:) Sem se budu ráda vracet:)

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova