08.08.13

skořápky

Jsem smutná z toho, že jsem od začátku léta nedočetla ani jednu knihu. (co se to děje?)
Jsem smutná z toho, že nejím a zároveň nepociťuji ani náznak hladu.
Jsem smutná z toho, že se nejde teleportovat. (to bych pak mohla obejmout ty správné lidi ve správnou chvíli)
Jsem smutná z toho, že jsem nejistá.
Víte, co čekat od sebe samých?
Já občas ne.

(Víte co si máte přát, když můžete? Třeba při sfoukávání svíček na dortu nebo když vám řasa spadne do tváře)
ano, stále je tu  Paní Dallowayová. Jsem jen něco za polovinou. Nedokážu se na knihy vůbec soustředit.

Ale pak jsem taky veselá, z toho, že... prostě jsem.


Je šikovný a zrzavý a jeho hlas připomíná Dohertyho.

6 komentářů:

  1. také jsem dvě knihy rozečetla a pak se pustila do další. jednu jsem dočetla, měla jen 170 stran a těšila jsem se na další novou. ovšem ta má 800 stran a pochybuju, že ji stihnu dočíst byť jen do poloviny, než odjedu od babičky z prázdnin ... tak se pak třeba můžu vrátit k těm nedočteným :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj odstěhovala jsem svůj blog - http://genesi-ss.blogspot.cz/ na novou adresu)
    JINAK OOOOOOOOOOOOOO ZOOOOOO KID

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké oči, a taky písmo, slečno.

    OdpovědětVymazat
  4. díks za King Rule, zrovna mi jede. je mocinky fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Radovat se z toho, ze jsem? Nemozny. Ja ted ctu az moc.

    OdpovědětVymazat
  6. ja tak zboznuju tvoje pismo!

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova