23.03.13

(a)way

Dopoledne v dobré společnosti s Janou a Danielem.
Odpoledne s babiččiným čajem
a zmrzlými prsty.

 (Vlny) a já ještě před tím, než se to nějak celé pokazilo. 





Chtěla bych mít na pár dní krátké vlasy vypadat s nimi jako Jean Seberg v A Bout de Souffle, chci aby moje léto bylo takovéhle a svět měl přesně takové barvy (a abych se přátelila s kapelními muži, jedla spoustu melounů a nebyla ani jednou za ty dva letní měsíce sad and upset.) a chci, abych už nebrečela u filmů v těch nejvíc nepochopitelných okamžicích (ne, kecám, asi mě baví plakat jen tak když k tomu asi nemám důvod.)
méně slz a více úsměvů všem.


10 komentářů:

  1. Já hodně dlouho nebrečela, až včera mi jen tak dvě slzy ukáply. A dneska mi tak nějak zavlhly oči (ale to bylo štěstím, což mě i samotnou udivilo).
    Taky chci mít na pár dní krátké vlasy. Musí to být úžasný pocit mít lehkou hlavu. Dokonce se mi zdálo, že jsem se ostříhala na kluka. Já, koupelna, v ruce nůžky, kolem hromada vlasů a pohled do zrcadla. Zajímavý moment...
    Ach ano, ta představa léta zní báječně.

    OdpovědětVymazat
  2. Občas mám hrozný nutkání se ostříhat (taky hlavně po U konce s dechem), ale nejsem dost odvážná, udělala jsem to jednou sama v noci před pár lety, pak jsem celou noc brečela a nechtěla jít druhý den do školy (haha)
    Léto je za pár měsíců a myslím, že to bude skvělý všechno a přesně takový, jak popisuješ. Kdybys byla sad and upset, napíšu ti nějakej pěknej dopis *

    OdpovědětVymazat
  3. S vlasy mám opačný problém - celý život až na roční pauzu ,,po ramena" mám mikádo a často se mi zdají sny, jak si češu dlouhatánské vlasy. Sny mě přemluvily, kadeřnici na léta uvidím jen v okně, když jdu okolo jejího studia, zatím mám konečky ke bradě. A přijde mi krásné plakat u filmu v okamžicích, kdy to niko nečeká, protože bereš příběhy ve filmu třeba inak než ostatní a nacházíš v něm jiné podněty a tak to má být.

    OdpovědětVymazat
  4. Slzy u filmů a seriálů, nebo pořadů, to je moje.
    Jsi děsně krásná, roztomilá atak

    OdpovědětVymazat
  5. myslela jsem si že je to
    mořská pěna
    budu si to myslet dál

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. stará dětská kniha co místo v popelnici skončila u mě pro "výtvarné" účely, pokud myslíš tu věc na první fotce. ))

      Vymazat
    2. jasně, je to skvělé!
      Ukážeš mi z toho víc? Vypadá to skvěle :)

      Vymazat
    3. jasně, stačí říct čas a místo. huu.

      Vymazat

Těší mě vaše slova