21.12.12

I'msouglybutthat'sok'causesoareyou.

Skončila škola a 21 dnů do té budovy nevkročím. Hned po vánočních prázdninách jedeme na lyžák a nemám z toho dobrej pocit. Nemám vlastně dobrej pocit celkově z těch prázdnin. I když školu nenávidím.
Je zajímavý, jak mě jeden člověk dokáže tak nechutně ovlivnit.
Asi se rozbrečím a hystericky rozesměju v ten samej moment, sweet.

Tyhle Vánoce budou stát za prd.
Vánoční depky jsou fajn. A nevím jak moc (ne)ironicky to myslím.

is it?
A citím teď podivnou dávku nostalgie, J. mi udělala playlist písniček, co máme nějakým způsobem společný, A chce se mi z toho brečet, vlastně brečím, jen tak nasucho. Není člověk co by toho o mně věděl víc než ona.

Achjo, asi zmizím, jo? Úplně. Někam do krabice s cereálníma lupínkama nebo krabičky od sirek.
A jestli nepojedu na The xx, nebo Two Door Cinema Club, tak asi rovnou spáchám vnitřní sebevraždu.

I don't wanna die inside anymore. Zachraňte mě někdo, prosím. Už jsem zoufalá. Přijeďte, vezměte mě za ruku a odneste někam, kde maj všichni vlasy Jima Morrisona, prasátkovskej a hodnej obličej Alexe Trimble-a, kde poníci kakají duhu a kamarádí se s jednorožci a kde nějakej muž v kabátě čeká na člověka jako jsem já.

Miluju ten fakt, že jsem objevila tuhle kapelu. A jejich 10 Zelených Psacích Strojů.
Slyším v nich trošku Beatles.
Tohle je číslo deset. A nejkrásnější text. 
Připomíná mi moje imaginární kamarády.
when you're ready to come back down
i'll be waiting here
all your friends will be around
i promise i'll wait forever




5 komentářů:

  1. jsi na tumblru, ta fotka "is it cause im unicorn?"

    just sayin, poznala sem tě hned

    OdpovědětVymazat
  2. vánoční nelibost mi přijde tak trochu jako trend, správnej trend, vánoce jsou na hovno už napočátku a krom dětí, který chtěj dárky nemaj moc co lidem dát...jediný co to přináší jsou sebevražedný myšlenky, deprese...u jiný sorty lidí zase třeba falešnej pocit rodinýho klidu a lásky...zkrátka je to oprávněný

    OdpovědětVymazat
  3. první fotka je naprosto skvělá s těmi stíny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, miluju tyhle večerní "schůzky" s bílou stěnou, malou stolní lampičkou a fotoaparátem.

      Vymazat

Těší mě vaše slova