27.08.16

peut-être (l'aventure)

nevím, jak dlouho nechám svetry a kávu dýchat
možná chvíli, možná déle, možná vůbec
peut-être -

Jak udržet minuty, aby z nich nebyly sekundy? - není to tak dlouho, co jsem překračovala důležité zkoušky a rozhodovala se, jak bude vypadat budoucno, a najednou - je rozhodnuto a není cesty zpět a já nevím, zda se těšit nebo děsit nebo vše přijímat s kamennou tváří.
Ale takhle se to má dít - utíkat se zavřenýma očima a občas mít boty plné vody a jindy zase vdechovat vůni lučního kvítí a smůly ze stromů (dlouhé výlety a vagony plné dříví) a potom zase necítit nic (nijak).

Nechala jsem se převyšovat horami, nikdy mě nepřestanou fascinovat svou velikostí a krásou. Příroda je vlastně úplně všechno, nemusí odpovědi odkrývat, ale přece tam jsou, je třeba se vracet. A už vím, že je třeba být odvážná a otevírat se všemu tomu dobrodružství, které tu je - setkávat se s nesmírně kouzelnými bytostmi z druhé poloviny zeměkoule a taky poznávat dívky s barevnými vlasy a ty, co se nebojí jen tak k někomu přisednout a procestovat evropu. Cítím vlny inspirace a doufám, že nové prostředí je umocní.
že to bude l'aventure - dobrodužství (ve všednosti)

Potkávat (se). Koukat. Vnímat. Plakat. Snít. Jíst. Dýchat / vydechovat. Mířit (kamkoli).
za rok touto dobou bude vše jinak, ne?


pár fotografií od února po léto
(praktica, Praha)
 struktury

3 komentáře:

Těší mě vaše slova