01.07.13

ticho, pokoj, klid, byt a nejasno

A až přijedete, můžeme společně hledat čtyřlístky (nikdy jsem asi žádný nenašla), jíst spousty jahod, běžet ruku v ruce a nechat víno vstoupit do našich hlav. A taky fotit spousty fotek a uchovat do nich všechno co jsme cítili. 
Tak nějak si totiž představuji léto.
Objevuje se spousta nových lidí a červenec začíná. Prosím, ať je stejně tak milý jako květiny ze svetrů.
Byli u nás MIDI Lidi.
toto je zkouška
naživo jsou neskuteční a stojí to za to, opravdu.

Chci si pamatovat každý den léta. Chci si přečíst spousty knih v záři slunce a nechci být ani na chvíli smutná. Tak. 

13 komentářů:

  1. Nebuď ani na chvíli smutná, protože máš úžasný nohy a léto si můžeme v sobě zahovat napořád. Aspoň tu atmosféru. Aspoň částečně.
    Proto stojí za to žít.

    Chci ti poslat čtyřlístek.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ano, buď takové léto.!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš fešný boty, Lucyje.
    Mimochodem. Teď přijde šmírácká chvilka - viděla jsem tě. Tebe a Samaru (vlastně pro mě asi jen Jimmy, ale to je chyba Es., že mě mate), jak jedete v Palladiu na maličkým eskalátoru. Nebo možná mám zkreslený vzpomínky a šly jste po schodech.
    (Zní to, jako bych byla Pražanka!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jů, měla jsi se ozvat, udělalo by mi to radost!:)

      Vymazat
    2. Asi bych nevěděla, jak se pojmenovat.
      "Ahoj, já jsem kámoška Es. Asi mě neznáte, ale já znám vás, protože jsem stalker."

      Vymazat
  4. Kéž by léto bylo takové, jak píšeš nahoře.
    Knihy, sluníčko, plná louka kytek a hudba. Nic víc ke štěstí není potřeba<3

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou parádní! Já si léto představuju převážně trávené u vody, pokud to jde. Ani se nemusím koupat, jen sedět na pláži.. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, spousta knih, vína a fotek. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rád mlčym
    a doma trčym
    a v prácy my to myslýýýýý

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní3/7/13 00:49

    Čítanie na lavičke pri rieke, piť víno popri sledovaní starých francúzskych filmov, vymieňanie pohľadov s náhodnými okoloidúcimi, prechádzanie, prechádzanie a prechádzanie...na obrubníkoch s roztvorenými rukami, to je moje leto. Nech je to tvoje úžasné (s kopou objatí, s jahodami, malinami, koncertmi atakďalej...)
    P.S. Ak mi zas napíšeš "milý anonyme", urobí mi to radosť, lebo to znie hrozne milo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty francouzské filmy a výměna pohledů s kolemjdoucími, to jsem úplně já. A milý anonyme, myslím, že s tebou musí být léto vážně fajn! A děkuji za přání, tobě také přeji úžasné léto se všemi radostmi

      Vymazat
  9. první druhá třetí čtvrtá... zase zase.
    nechť jsou všechny dny nejlepší a pamatujme si je. Snažím si užít prázdniny a zjistil jsem, že ke štěstí stačí opravdu málo ikdyž je teď všechno úplně na dně mám se skvěle :D:) extrémní šílenství

    OdpovědětVymazat
  10. chci si sáhnout na Tvůj svetr!!

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova