25.04.13

-

A jednou
jednou odejdeme k moři
nemusí být léto, na tom nezáleží, stačí jen šumení kolem
nebo pojedeme do Paříže jen tak sedět pod Eiffelovku, každý si vezmeme zápisníky a budeme kreslit naše obličeje
a nebo se vydáme na Glastonbury a navzájem se sobě ztratíme.

(vážně bych chtěla v životě dělat takové věci se všemi milými lidmi na které jsem kdy narazila.)

můj oblíbený kus papíru
Máte taky kapely, které máte rádi už jen kvůli jejich názvu? Třeba Bleeding Knees Club je strašně moc lovely název. Nebo Wild Nothing, ten je šíleně nekonečný. A nebo Sonic Youth, ten hezky zní.
tenhle playlist, nějak tak se teď cítím (pokud mi do toho něco zrovna nevleze a odejde mi veškeré slunce..  protože Lana sice říkala Don’t trust anyone, ale já jsem ji neposlechla)

6 komentářů:

  1. nádherné fotky!
    a když jsme u těch názvů ,já zas miluju název tvého blogu:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, já zas mám oblíbený Crystal Castles a Joy Division. -_- A "upíří víkend" je taky zvučnej název. ;)
    Když už jsme u těch mixů, ten tvůj nový je skvělý! Málem jsem se rozpustila, když jsem zaslechla Let´s go surfing. ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní25/4/13 19:19

    Mne sa hrozne páči názov kapely Natalie Portman's shaved head (teraz už zmenili názov, myslím) hoci ich hudba sa mi až tak nepáči...a strácať sa je moja obľúbená činnosť, zatiaľ len v mojom meste, nie na Glastonbury, ale aj to príde...možno preto, že keď som stratená na ceste, nevnímam všetok ten zmätok v mojej hlave

    OdpovědětVymazat
  4. Tvé plány zní skvěle,přeji ti ať se alespoň z trošky splní.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní27/4/13 20:18

    víš ty co? jsi úžasná
    líbí se mi, jaká volíš slova, jak se vyjadřuješ, jakou posloucháš hudbu
    tvůj blog krmí nejen moje oči, uši, ale i duši! pokračuj a nezklam

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní27/4/13 22:21

    Jsi tak úžasná, bože!
    V některých věcech se v tobě naprosto vidím..
    miluju tvůj blog a už teď se těším, až si zase budu moc přečíst další příspěvky!

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova