11.03.13

maliny

Stýskání po věcech, které jsem nikdy nepoznala.
A touha po nikdy nenavštívených místech.

Doma co není doma.
A malinová ovesná kaše, co nevypadá vůbec hezky.
Vlny stále šplouchají a šumí.


Proč nejsem Alice Glass?
A proč nemám kočku?

Taky tak máte rádi vůni knihkupectví?
(A vůni starých i nových knih)

A tohle
ani nevíte jak moc jsou pro mě všechny tyhle zbloudilé duše důležité

8 komentářů:

  1. Náhodou, ta kaše vypadá docela dobře :P

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju vůni nových knih.
    Miluju ovesnou kaši,ale malinovou nikoliv.
    A miluju tvuj blog.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlas se vším, či jsi napsala... Hezky řečeno. :)

    OdpovědětVymazat
  4. nejses Alice Glass, protoze jses ty a byt sebou je mnohem lepsi nez byt nekym jinym. podle me teda.
    miluju knihkupectvi, miluju vsechny ty barevny obaly, ktery jsou tak hrozne lakavy a zaroven tajemny.

    OdpovědětVymazat
  5. Tu malinovou kaši musím vyzkoušet. Já tuhle v pátek měla taky nevzhlednou snídani /banán, mlíko, hromada müsli/, ale chutnalo to skvěle.
    Ach ano, vůně knihkupectví je božská! A vůně knih mě dostává až do extatických stavů.
    Mě se taky stýská a chci domů tam, kde není doma. Hlavně už chci konec března...

    OdpovědětVymazat
  6. stala jsem se fetakem tvych myslenek. tak nejak vis co se mi deje v hlave.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, ta vůně je povznášející

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova