16.02.13

///

Jediná a poslední fotografie.

Heart and soul, one will burn. Iane? slyšíš mě?
Srdce už shořelo. City mám už snad jen k lidem, se kterými jsem se nikdy nesetkala.
S duší to tak jednoduché nebude.

Tohleto noční nutkání psát příspěvky by mi mělo být zakázáno. Věci asi vidím jinak než ve dne, jinak než jsou doopravdy. V noci se všechno zdá být...jiné. Ne horší, ne lepší. Jiné.
A nevím jak si přenastavit to časové pásmo, časy zveřejnění článku jsou nepravdivé. 

Některá slova jsou téměř neviditelná.
Vypsanou fixou ti píšu slova, za který se nikdy nebudu stydět. Vypsanou fixou, pořád a znova...

Je téměř jedna hodina ranní.

7 komentářů:

  1. páči sa mi ten skrytý odkaz

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní16/2/13 10:55

    Taky v noci většinou věci vidím jinak než ve dne.

    OdpovědětVymazat
  3. Ách, fiXa...
    Ách, Joy Division...
    Jo, na svém starém blogu jsem měla rubriku: "Půlnoční články". Člověk píše takhle pozdě úplně jinak.
    Musíš tam hledat - jako v bloggeru. Myslím, že jsem našla Prahu. Ale hodně dlouho jsem tam měla Waršavu.

    OdpovědětVymazat
  4. vypsanou fixou se píše nejlíp. hlavně při poslechu Vypsaný fiXy.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší je, že tahle písnička neni ani tak moc známá. Stejně jako Krabice od nich. Taková.. jiná, psychedelika lehkýho rázu, řekla bych.
    A taky Mňága a Žďorp.

    OdpovědětVymazat
  6. ta fotka je super!
    souhlasím. I když tuhle noc jsem byla šťastná za to, že se konečně taky jednou vyspím :D

    OdpovědětVymazat
  7. V noci je vážně všechno horiší. V noci jsem protivnější, víc vztahovačná, přecitlivělejší... Nejhorší jsou noční a večerní hádky. Druhý den jsem nevyspalá, protože mám potřebu všechno řešit hned, po takové noci není lepší ani ten den, je taky černý...

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova