31.12.12

Dvojka Nula Jednička a Dvojka s Trojkou

Všechno závisí na konci. Je to jako s filmy. Konec může průměrnej snímek vyhodit v kulturním zážitku až někam do výšin nebo naopak poměrně dobrý film totálně shodit. Změnit celej dojem.
A tak to je i s mým uplynulým rokem. Chtěla jsem si říct jak budu "oslavovat" konec dalšího posranýho roku, ale přemýšlela jsem nad tím a zjistila jsem, že se posral asi jen ten konec. V roce 2012 jsem poznala spoustu novejch věcí, pár novejch lidí, tuny skvělý hudby a věci se změnily. Nebyl to špatnej rok, vůbec ne. Nový zkušenosti, ať už dobrý nebo špatný. Jen můj nynější duševní stav mi nedovoluje mít z toho všeho radost.

květen, mám tuhle fotku děsně ráda. Ukrývá se toho v ní pro mě hodně, nejenom koncert Sunshine a Majáles v Olomouci. Jsou v tom i náhody, emoce, moje koncertní euforie and so on.
Třetí březen, přála bych vám znát (Man)Darinku. Světlo do života :)
Protože koncertem Vypsané Fixy 10. března to všechno začalo.
Prosinec, Playlist od Janis. Společný písničky. Ani nevíte, jak velká vlna nostalgie to byla.
Naše výlety a telepatický přenosy se Samarkou. červen

Filmovej tábor a výbuch kreativity při tvoření klipu ke She's lost Control. červenec
Ne, vážně tu do vás nebudu hustit nejlepší momenty uplynulýho roku, byla jich spousta. A nikoho by to nezajímalo. jen jsem se s Váma chtěla podělit o pár fotek, co pro mě mají význam víc než všechny ostatní. A nejsou to zdaleka všechny.
Obávám se a zároveň se děsně těším na to, co přinese třináctkovej rok. Ale něco mi říká, že to třeba nebude tak ztracený, třináctka je přece děsně skvělý číslo.

3 komentáře:

  1. já jsem letos fakt rád, že už to dneska končí.
    poslední fotka je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní2/1/13 10:43

    Ja jsem taky rada ze uz je zas novej rok :)) ...a ta druha fotka z vrchu je vazne moc hezka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta poslední fotka je fajnová)) Měli jste super nápad

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova