26.09.12

Weirdos. Just a little bit.

Dnešek byl super. (dokud jsem nepřišla domů a zas na mě nezačli všichni bezdůvodně ječet.)
Byla jsem s A. venku dotočit ty Vampire Weekend, dotočila. Nesestříhala, ale za to máme spoustu krásných fotek! 

Známe se už asi 13 let, jde to poznat, Nevím, jestli si máme říkat nejlepší kamarádky, nevím nevím. Asi jo, ale proč tomu dávat názvy.



Je to super, jsme šíleně rozdílný. Shodnem se možná tak v milování Two Door Cinema Club :D ne, samozřejmě, že je toho víc, ale víte jak to myslím. 


Socka stajlou útočí.
Košile- New Yorker
Tričko- někde jsem ho našla doma, je super, i když strašně škaredý.
boty- DIY
šortky- nějakej votočvohoz.


////////////A DNESKA!! NOVEJ SINGL Z NADCHÁZEJÍCÍ DESKY CRYSTAL CASTLES!!!//////////////
slyšela jsem ho už nejmíň desetkrát.
a je to tak úžasný, až z toho seru cihly, úplně.

Luc▲

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těší mě vaše slova