25.06.15

smyčcový kvartet

Bylo toho mnoho a zároveň jako by nebylo nic.

Jsem tak ráda, že je teplo - několik pikniků a sezení na zemi se ciderem v ruce za poslechu hudby na Ostrovech. J. je skvělá a chybí mi.
Není nic lepšího, než dobré jídlo a milé dívky a taky víno a Midi Lidi koncerty (tak vtipné!) a roztomilá hudba poslouchaná během ranní cesty na vlak.

Znovu čtu Vlny, ač seznam knih, které jsem ještě nečetla a chci je opravdu dlouhý. Ten román voní něhou a poezií, slanou vodou a lučním kvítím, ranním svítáním a polibky - společník na léto, které (zdá se) bude asi hodně prázdné (a nebo taky ne.)
Momentálně potřebuji být jen zaplavena květinami, dopisy a slovy, co krásně zní. Doslova.
Tolik mi chybíš. Ty a tvé rty a vše.

Znáte sami sebe?

umprum

1 komentář:

  1. teď nevím jestli je to náhodné seskupení kabelů nebo
    vzpomínky, chybíš mi

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova