25.09.12

:-!

Nejradši bych furt všechny fotila, ale málokdo nastavuje tvář mýmu objektivu. 
Vlastně málokdo nastavuje tvář jakýmukoliv objektivu.
Neříkám, že se strašně ráda fotím, ale proboha lidi, vždyť jste krásní.
A já tak šíleně ráda fotím lidi kolem sebe. Je v tom život. vzpomínky. Jednou budem staří a ty fotky budou jediný, co nám kromě tetování a tunelů v uších zbylo! :D

Dneska byl velmi, velmi vtipnej dějepis.
Máme takovýho malaýho stylovýho učitele. Dneska byl všem něčím naspeedovanej nebo co, přišel a začal do nás valit svou skvělou angličtinou. :D Museli jsme se usmívat a být happy as a lark (ha! umím nový slovní spojení!) a celkem nám, nebo alespoň mně, to zvedlo náladu.  Je super, jen škoda, že mě asi nesnáší -,- 

A dneska to prostě všechno bylo tak nějak skvělý.
V divadle po dlouhý době už celkem regulérní náplň práce, naše improvizační hry miluju!
A tak.
A prostě James Blake. Snad nejdivnější věc, co jsem za poslední dobu slyšela. Ale líbí se mi to. Vážně. (To vážně za větou mám z Kdo chytá v žitě. Snad nejlepší knížka, co jsem kdy četla. Asi před rokem. Bože, musím si ji přečíst zase znovu!)
A ten obal toho alba je skvělej. Udělat si takovou fotku už mám asi  tisíc let v plánu.
Trošku mi z té písničky hrabe a jsem z ní zmatená, ale je to sakra dobrý!
But I don't blame them.

Luca.
(Jo, ten ▲ ve jméně má být něco jako A. A Luca mi říká S. a další nejmilejší kamarádi z divadla. Zbožňuju je.)

4 komentáře:

  1. kde žiješ, že kolem není nic krásnýho? :)

    a máte dějepis v angličtině? Nebo v tom právě byl ten úlet? :D
    Blake je teda nějaký psychedelický, s hodnocením "divný" dost souhlasím :D A Kdo chytá v žitě jsem četla... hodně dávno. Takže si nepamatuju zhola nic. To se bohužel stává. A to ani nemám nárok být senilní. Achjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, že by tu vyloženě nic krásnýho nebylo ale.. asi budu muset ty nejlepší místa ještě objevit :)

      Nemáme právě. prostě si jen přišel a začal anglicky.
      Tak si ji přečti znova, třeba ti to připomene ty doby, kdys to četla. Nostalgie ^^

      Vymazat
  2. Huh. Ta animace je docela creepy. A to divadlo ti fakticky závidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Též ráda fotím a mít foťák jak ty, tak fotím ještě raději! :)

    OdpovědětVymazat

Těší mě vaše slova